Mysterievirkning

Sista tiden har jag inte hunnit så mycket annat i virkhörnan än att sitta och klura med virknål, garn, penna och dator i högsta hugg. Jag har nämligen blivit inbjuden att vara gäst i Facebook-gruppen Mysterievirkning med Diana Ritzén & Camillas livsstil.se ! Under några veckor kommer deltagarna att virka efter ett mönster jag gjort. Allt är väldigt hemligt, men så mycket kan jag säga att det känns väldigt spännande, roligt och inte så lite pirrigt! Jag vet sedan tidigare att det är en väldigt trevlig grupp med god stämning och engagerade medlemmar, så detta blir verkligen en positiv utmaning 😊

Kommentera

