Dukar / doilies, English Patterns, Inredning/Home decor, Mönster

‘Fatima’ – virkad duk/doily

Mönster/pattern: Svenska ↓ English (US) ↓

Det är inte ofta jag virkar med rosa garn, men plötsligt händer det! Rosa är helt enkelt inte min färg, men jag tyckte det kunde passa bra till den här duken. Jag hade också en baktanke att den skall få bli en present så småningom. Mönstret började jag på strax före jul. Sedan kom annat emellan och när jag väl satte mig med det igen, så trilskades det en hel del. Till slut kom vi dock överens, jag och mönstret, och jag blev väldigt nöjd. Hoppas att du också ska tycka om det!

Återigen har jag haft förmånen att samarbeta med duktiga testvirkare och deras fina versioner ser du här nedan. Tusen tack till/A big thank you to: Anna @annavirkpanna, Ann @angn_18, Karen @crochetdahlia och Maggie @yayaknits2 ❤

2 reaktioner till “‘Fatima’ – virkad duk/doily”

Lämna en kommentar