Dukar / doilies, English Patterns, Inredning/Home decor, Mandalas, Mönster

Pumpkin Spice Mandala

Mönster/pattern: Svenska ↓ English (US) ↓

Jag har svårt att bestämma mig för vilken årstid jag gillar bäst. Varje årstid har ju sina fördelar. Däremot har jag några favoritmånader och dit hör absolut september och oktober. Naturen visar sig i sina vackraste färger, vädret är oftast fortfarande milt (även om det i skrivande stund dragit in riktigt busväder här på Västkusten) och livet känns lugnare och mer kravlöst. I år har det dessutom varit ett fantastiskt svampår och jag har tappat räkningen på hur många kilo kantareller jag kånkat hem från skogen. När jag gjorde den här mandalan fick jag verkligen feeling när det gäller höstfärger, men du kan givetvis göra den i vilken färgskala som helst.

Tack alla testvirkare/thank you all testers: Karen @crochetdahlia, Ann @angn_18, Mirjam @mirjamannaars, Pillan @pillanskreativa, Gro-Rita @reidarsdatter

En reaktion till “Pumpkin Spice Mandala”

Lämna en kommentar