Dukar / doilies, English Patterns, Inredning/Home decor, Mandalas, Mönster, Okategoriserade

‘Royal Crown’

Mönster/pattern: Svenska ↓ English (US) ↓ Nederlands ↓

Denna design är ett samarbete mellan mig och min fina vän AnnaVirkpanna. Jag började spåna på ett mönster till en duk, men en bit in i arbetet tog det tvärstopp. Efter att ha testat massor av kombinationer utan att bli nöjd lade jag projektet åt sidan och där fick det ligga och skämmas ett tag. När Anna undrade hur det gick beklagade jag mig för henne hur besvärlig duken var. Hon, liksom jag, gillade det jag hade åstadkommit hittills och erbjöd sig att fortsätta där jag hade kört fast för att se om mönstret kunde bli färdigställt. Och visst blev det hur bra som helst!

Tack till Aparna @aparnakoneri för testvirkning och Wendy de Vries för översättning till nederländska

Thank you Aparna @aparnakoneri for testing the pattern, and Wendy de Vries for the Dutch translation

5 reaktioner till “‘Royal Crown’”

Lämna en kommentar