Övrigt, English Patterns, Högtider / Holidays, Inredning/Home decor, Mönster, Okategoriserade

‘Christmas Belle’ – juldekoration / Christmas ornament

IMG_6091

English pattern below

Redan 3:e advent! Om bara en dryg vecka är vi framme vid julafton. Tycker du också att det gått ovanligt fort i år? Jag tar det rätt lugnt med julförberedelserna och gör bara det jag tycker är roligt och känner att jag hinner med. Sedan några år tillbaka får familjen virkade julklappar av mig. Årets klappar blev faktiskt färdiga i god tid (!) och ligger nu och väntar på att slås in. Jag blev också sugen på att göra något litet julpynt och det blev den här snabbvirkade lilla stjärnan. Du kan använda vilket garn som helst med lämplig virknål. Glöm inte att tagga mig om du delar ditt projekt i sociala medier – det är så roligt att få se alla fina versioner av mina mönster!

Jag önskar dig en riktigt God Jul ❤

SV Mönster Christmas Belle

EN Pattern Christmas Belle

IMG_6090

 

 

 

En reaktion till “‘Christmas Belle’ – juldekoration / Christmas ornament”

Lämna en kommentar